Vše o nákupu
VŠE O NÁKUPU
ZÁKLADNÍ INFORMACE
Provozovatelem tohoto e-shopu je SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o.
SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o. je společnost s dlouholetou tradicí, která klade důraz především na kvalitu výrobků a služeb zákazníkovi.
V e-shopu SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP je možné zakoupit různé druhy skel na míru Vašich požadavků. Nabízíme čirá, bezpečnostní, izolační, ornamentní, žáruvzdorná, reflexní, barevná, matovaná, lakovaná, protipožární, neprůstřelná skla a zrcadla. Objednat si můžete rovněž skleněná zábradlí, celoskleněné stěny, skla na střechy, pochozí sklo na schodiště, sklo za kuchyňskou linku a s tím související doplňkový sortiment (bezpečnostní folie na skla, příslušenství, kování apod.). Vyrábíme také interiérové propagační doplňky, které mohou být opatřeny logem Vaší společnosti. Speciálním produktem v naší nabídce jsou skleněné hroby z tvrzeného skla s doživotní zárukou.
V případě, že jste v našem internetovém obchodě nenalezli požadovaný produkt, potřebujete atypický výrobek nebo chcete-li jen zpracovat cenovou nabídku, obraťte se na naše e-maily: obchod@sklenarstvinonstop.cz nebo info@sklenarstvinonstop.cz.
Rádi zodpovíme Vaše dotazy.
JAK NAKUPOVAT
Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto Vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:
1. Výběr produktu
1.1 Výběrem v menu kategorií.
1.2 Fulltextovým vyhledáváním: Název produktu zadejte do políčka „Vyhledejte produkty...“ v horní části úvodní stránky a stiskněte tlačítko „Hledat“.
1.3 Výběrem z nabídky aktuálních slev, která se zobrazuje na úvodní stránce e-shopu.
2. Detailní informace o produktu
Po kliknutí na název nebo na obrázek vybraného produktu se přesunete na informační stránku daného produktu. Zde se dozvíte podrobné informace – cenu, popis, technické vlastnosti skla apod. Zobrazí se Vám také související produkty.
3. Vložení produktu do košíku a změna počtu kusů
3.1 BĚŽNÉ PRODUKTY
Pokud chcete vybraný produkt zakoupit, zadejte počet kusů a klikněte na tlačítko „Vložit do košíku“. Zobrazí se oznámení, že jste produkt vložili do košíku. Můžete kliknout na „Pokračovat v nákupu“ nebo přejít do košíku, kde je nutné vyplnit formulář pro úspěšné dokončení objednávky.
Pokud si přejete zakoupit více kusů od Vámi zvoleného produktu, zadejte v rámečku „Počet“ Vámi požadovaný počet kusů, klikněte na tlačítko „Přepočítat“ (nachází se na levé straně pod tabulkou) a přepočítá se cena.
3.2 PRODUKTY NA MÍRU (SKLO NA MÍRU)
Vyberte si produkt a klikněte na „Vypočítat“.
V detailu skla na míru zadejte rozměry (šířka a výška v milimetrech).
Cena zobrazená u produktu je vždy v m² (metry čtvereční).
Jako příplatkové služby je možné zvolit:
Vrtání otvorů:
Pro vrtání otvoru je nutné zadat průměr otvoru a souřadnice v milimetrech. Můžete si nechat vyvrtat libovolné tvary a počet otvorů. V případě specifických požadavků, tvarů nebo otvorů pro vysvětlení vložte kótovaný nákres, kliknutím na tlačítko „Vybrat soubor“ a poté „Nahrát“.
Opracování hran:
Sražení hran – hrany jsou pouze sraženy proti pořezání.
Broušení hran – hrany jsou broušeny po všech stranách a jejich vzhled je matný.
Leštění hran – hrany jsou broušeny po všech stranách a poté vyleštěny. Povrch hrany skla je lesklý.
Zvláštní tvary – atypy:
Možnost nahrání vlastního obrázku (atyp) kliknutím na tlačítko „Vybrat soubor“ a poté „Nahrát“.
Samozřejmostí je zákonná 2 letá záruka. S příplatkem nabízíme prodlouženou záruku na 3 roky (+10 % z finální ceny produktu) a 5 let (+20 % z finální ceny produktu).
Po zadání a nastavení všech potřebných parametrů klikněte na tlačítko „Vložit do košíku“.
4. Přidání dalšího produktu do nákupního košíku
V případě, že chcete do Vašeho nákupního košíku přidat další produkty, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete produkt, kliknete na tlačítko „Vložit do košíku“. V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah Vašeho nákupního košíku pomocí odkazu „KOŠÍK“ (v pravé horní části stránky). Produkty vložené v košíku ještě neznamenají realizovaný nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.
5. Poslat obsah košíku známému
Obsah košíku můžete pohodlně zaslat na e-mail Vašemu známému kliknutím na tlačítko „Poslat obsah košíku známému“. Tlačítko se nachází pod výpisem košíku v levé spodní části.
6. Odstranění zboží z nákupního košíku
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí kliknout na tlačítko „Odebrat“ u dané položky a zboží se z košíku odstraní.
7. Doprava a platba
Po vložení produktu do košíku se Vám v druhém kroku zobrazí možnosti dopravy a způsob platby.
DOPRAVA
Vyberte si způsob dopravy, který Vám nejvíce vyhovuje.
Individuální – cena dle dohody
Osobní odběr pobočka Praha – Horní Počernice 0,- + DPH
Osobní odběr pobočka Praha – Zbraslav 0,- + DPH
Osobní odběr pobočka Slušovice 0,- + DPH
Rozvoz po městě Zlín – město 99,- + DPH
Osobní odběr Vizovice 99,- + DPH
Osobní odběr Otrokovice 99,- + DPH
Osobní odběr Napajedla 99,- + DPH
Osobní odběr Brno – Bohunice 199,- + DPH
Osobní odběr Brno – Královo pole 199,- + DPH
Osobní odběr Jihlava 199,- + DPH
Osobní odběr Velké Meziříčí 199,- + DPH
Osobní odběr Strančice 199,- + DPH
Osobní odběr Olomouc 199,- + DPH
Osobní odběr Přerov 199,- + DPH
Osobní odběr Kostelec nad Černými lesy 199,- + DPH
Osobní odběr Valašské Meziříčí 199,- + DPH
V ceně přepravného je zahrnuto pojištění zásilky na škody způsobené na zásilce během přepravy. Dopravu zajišťujeme vlastní přepravou nebo prostřednictvím služby TOPTRANS. Nadměrné zásilky dopravujeme vozidly naší společnosti.
Při převzetí zásilky od přepravní služby vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že je obal poškozen, uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby.
Produkty si můžete osobně vyzvednout ZDARMA na našich pobočkách v Praze (Horní Počernice a Zbraslav) a ve Slušovicích. V případě neodebrání zakázky do 5 pracovních dnů od data dodání nebude brán zřetel na škráby, uražené rohy a jiné vady spojené s uskladněním. Takovéto vady nebude možné reklamovat. Skla nejsou zabalena a jsou volně ložena, prosím, připravte se na přepravu skel. Malá skla se balí do strečové fólie.
PLATBA
Kartou online (GP webpay)
Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je platba kartou online prostřednictvím platební brány 3D Secure. Tato platební metoda je zdarma.
Pro ověření držitele karty u jeho vydavatelské banky přímo během transakce, využíváme bezpečnostní protokol 3D Secure podporovaný karetními asociacemi. Toto řešení snižuje riziko reklamací platební transakce ze strany uživatele.
Veškeré údaje o platbách kartu online jsou předávány zabezpečenou cestou a SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o. jako provozovatel tohoto e-shopu k nim nemá přístup. Údaje nejsou nikde uloženy ani archivovány.
Bankovním převodem (zálohová faktura)
Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, přepočítáme Vám cenu dopravy a zašleme na e-mail, který byl vyplněn ve formuláři, zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet Vám bude na stejný e-mail zaslán daňový doklad a Váš požadavek bude zadán do výroby. I u běžných produktů je zásilka rovněž expedována až po připsání platby na náš účet.
Tato platební transakce je zdarma.
Je nutné, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti kalendářních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou a v případě skel na míru nebude zahájena výroba této zakázky.
Bankovní spojení pro platbu v ČR i SR:
Číslo účtu: 115-8367500227/0100
IBAN: CZ2001000001158367500227
SWIFT: KOMBCZPPXXX
Číslo účtu: 123-2651820247/0100
IBAN: CZ7301000001232651820247
SWIFT: KOMBCZPPXXX
Oba účty jsou vedeny u KB v CZK měně, v případe platby ze zahraničí v měně jiné než CZK je nutné počítat s bankovním poplatkem za tuto platbu.
Při převodu na náš účet je nezbytné zadat variabilní symbol, který je uveden v zálohové faktuře, která Vám po odeslání objednávky byla doručena v potvrzovacím e-mailu. Po provedení platby jsou peníze na účet připsány obvykle během 1–3 pracovních dnů.
8. Odeslání objednávky
Pozorně vyplňte své kontaktní údaje, zkontrolujte si, zda-li odpovídá typ, množství a cena Vámi vybraných produktů a zda-li jste zadali platný e-mail a telefonní číslo pro kontakt s Vámi. Potvrďte, že souhlasíte s obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů.
Poté klikněte na tlačítko „Odeslat objednávku“.V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.
9. Potvrzení objednávky
Potvrzení objednávky a zálohová faktura Vám bude zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni ještě před zahájením výroby Vaši objednávku upravit.
Produkty na míru realizujeme v co nejkratším termínu, obvykle od 5 do 10 pracovních dnů po připsání platby na náš účet. Ve výjimečných případech, nebo pokud není sklo skladem, může být dodací lhůta delší, o čemž bude kupující bezodkladně po zjištění této skutečnosti e-mailem vyrozuměn.
REKLAMACE
Reklamace řešíme dle našich obchodních podmínek viz. zde.
V ceně přepravného je zahrnuto pojištění zásilky na škody způsobené na zásilce během přepravy. Dopravu zajišťujeme vlastní přepravou nebo prostřednictvím služby TOPTRANS. Nadměrné zásilky dopravujeme vozidly naší společnosti.
Při převzetí zásilky od přepravní služby vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že je obal poškozen, uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby. Pokud zjistíte, že je sklo uvnitř obalu rozbité, nafoťte jej a zašlete nám e-mail s přiloženými fotografiemi a krátkým popisem. Budeme vás co nejdříve kontaktovat e-mailem s návrhem vyřešení reklamace.
V případě, že došlo k poškrábání skla, zjistili jste skrytou vadu v izolačním skle nebo Vám bylo dodáno sklo v chybném rozměru i v tomto případě nás kontaktujte na e-mailových adresách: obchod@sklenarstvinonstop.cz nebo info@sklenarstvinonstop.cz
OBCHODNÍ PODMÍNKY
K pročtení ZDE.
GDPR
Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů ZDE.